Pirmas pasas – pirmi rūpesčiai…

Kovo 25, Antradienis

pasui-8-savaite.JPG   ***   Mūsų Mildutei – du mėnesiai. Reikia paso – važiuos į Italiją. Ar žinote tarnybą, kuri ateitų, nufotografuotų ir atneštų pasą! Ne, tokios tarnybos nėra, yra eilės už durų! XXI amžiaus gėda!

Čia verta priminti seną anekdotą.

Eina Socializmas, Kapitalizmas ir Komunizmas gatve. „Žiūrėkite, kokia eilė prie dešros!“ – sušunka Socializmas. „O kas yra eilė?“ – klausia Kapitalizmas. „O kas yra dešra?“ – klausia Komunizmas.

Deja, deja…

RSS

atsakymai (47)

Andrius, Kovo 25 19:09  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nevykt Dievo į medį. Tvarka yra tvarka.

Burgis, Kovo 25 19:26  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Andriui: tikrame kapitalizme tvarka yra tokia: moki pinigus – gauni paslaugą. Negali būti tokios paslaugos, kurios negautum už pinigus! Galbūt – už nemažus pinigus. Vargšė visuomenė, kuri nebesugeba paimti pinigų…

Vytautas, Kovo 25 19:31  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

O tai ko jum negerai nueiti ir padaryt pasą? Per tokius kaip jūs, kuriem kainos neįdomu, moka kiek paprašo ir didėja infliacija.

matematikos mokytoja, Kovo 25 20:19  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Negerai yra tai, kad reikia ankštame pasų poskyryje stovėti eilėje su 2 mėn. kūdikiu. Kitaip paso neišduoda. Pinigus sumokėtų net ir tie tėvai, kuriems kainos labai įdomios, kad tik mažylio nereiktų kankinti. Jei tvarka nehumaniška arba nemorali, tvarką reikia keisti.

Burgis, Kovo 25 21:07  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Vytautui: aš dirbu po 12 valandų per dieną visą gyvenimą ne tam, kad mano dviejų mėnesių anūkėlė būtų kankinama eilėje… Kita vertus, aš nepavydžiu tam, kuris jau užsidirbo kelionei į kosmosą, nekaltinu jo didinant tokių kelionių kainą…

Briedis, Kovo 25 22:12  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Kaip tyčia ir mano sūnui reikia paso. Jis beja irgi važiuos į Italiją. ):: Tiesa jam jau metai ir du mėnesiai bet paso turim laimę važiuoti į mažą miestuką (rajono centrą) kur nėra eilių. Beja seneliai nei vieni nei kiti nežino nei kad reikia paso, net nežinau ar prisimintų, kad važiuos į Italiją.
Dviejų mėnesių anūlėlę į kelionę lėktuvu? Hmm ekstremalu sakyčiau. Nebent tai neišvengiama. O gal kiekvienam savo? Na pvz Briedžio jauniklis jau antrą žiemą gyvena 15-17 temperatūroje.

Saula, Kovo 25 22:21  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Vytautai, ten, kur ankšta patalpa nevėdinama, eilėje stovintys čiaudo, kosti, kūdikiui ne vieta, jau nekalbant apie jo varginimą. Normalūs tėvai mokėtų kad ir „įdomią“, jiems sunkiai įkandamą kainą, kad apsaugotų vaiką nuo to. Na, dar ne visiems XXI a. už lango…
Galėtų didesnį dėmesį mažiukams visuomenė skirti. Anksčiau visur nors būdavo skelbimai, kad klientai su kūdikiais aptarnaujami be eilės. Tos tvarkos buvo laikomasi. Pernai buvo akcija – sugrąžinti tokią tvarką. Ją organizavo 2 jaunos mamos & Co. Kažin kuo ji baigėsi? Neteko matyt ko nors panašaus.

Andrius, Kovo 25 22:27  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Negalima sakyti, kad absoliučiai visas paslaugas protinga gauti už pinigus. Suprantu, kad ima viršų emocijos, bet…

Neturėjęs matematikos, Kovo 26 00:33  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nesutinku su pono Burgio pretenzijomis šį kartą. Kuo Jūs turite būti išskirtinis, kad pas jus eitų ir fotografuotų? Tam yra foto ateljė. Kuo Jūs turite būti išskirtinis, kad be eilės darytų pasą? Sakote daug dirbate? Kai kas dirba už jus daugiau bet stovi toje pačioje eilėje.

O galiausiai imti tokį mažą vaiką į Italiją yra labai kvaila. Bent tokia mano nuomonė.

Jovita, Kovo 26 02:03  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Anekdotas tikrai juokingas:)
Eiles bus, biurokratija tikriausiai nedings… Man tik liudna, kad aplinkiniai zmones neuzleido Jusu mazyles…

Burgis, Kovo 26 08:51  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Neturėjusiam matematikos: aš tik tuo išskirtinis, kad noriu užmokėti! Juk ir Jūs kartais važiuojate autobusu, o kartais – taksi. Galėčiau pasakyti: kuo Jūs išskirtinis, kad norite važiuoti taksi? O kaip tai „tarybiška“ ginti pareigą stovėti eilėse! Taigi Jūs, jaunas kapitalistas, bematant turite reaguoti į paklausą ir pasiūlyti paslaugą, susirinkti pinigus, o ne sakyti – stovėkite, kaip visi stovi… Visos revoliucijos vyko, kad nebūtų vargšų, o bolševikų revoliucija – kad nebūtų turtingų. Pastebite bolševikinio mąstymo liekanas?
Mažą vaiką ir Italijoje bus kam prižiūrėti :-))).

Rasa, Kovo 26 10:23  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nežinau, kaip kitur, bet mūsų pasų poskyris- siaubo kambarys! :) Bet kokiu reikalu turi vaikščioti ne dienom, beveik savaitėm! Sūnui pasą darėm:
eilė… sulauki…
netinka nuotrauka, nes akiniai užstoja akies viršutinę liniją… nusifotkino be akinių (bet juk nešioja nuolat!)
eilė… sulauki…
vieno iš tėvų paso nuorašas netinka, reik važiuot namo originalo…
eilė… sulauki…
netinka, kad ant vieno kvituko sumokėjai už pasą ir kortelę, reik eit atsišviest kopiją (nors davėm ten pildyt spec. darbuotojai, kad nesuklystume :)
eilė… sulauki…
Jei pavyksta, per kokią savaitę pagaliau atiduodi tuos prakeiktus popierius, nes kol atšvieti, būna, užsidaro pietums, būna, lauki 2val. ir pareiškia, kad jau nepriims, nes atėjo šeima ir jai ilgai užtruks… :) KOŠMARAI! :D

Andrius, Kovo 26 16:13  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Ok įsivaizduokim situaciją: žmonės laukia eilėje prie paslaugų už 20 Lt. Ateina ponaitis ir užlenda be eilės pakišdamas 100 Lt. Ateina antras ponaitis, trečias, ketvirtas…
Kaip turi jaustis tie, kurie laukia paslaugų už 20 Lt.? Jie stovi ir laukia. Tuomet būtų teisinga sumažinti paslaugos kainą iki 10 Lt. Bet laukti vis tiek nemalonu.

Burgis, Kovo 26 16:22  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Andriui: ne, kapitalizme yra kitaip: yra ilga eilė, sutinkančių mokėti tik po 20 Lt, trumpa eilė – mokančių po 100 Lt ir paslauga į namus – mokantiems po 500 Lt. Kiekvienas pasirenka: vieni labai stropiai dirba savo tiesioginį darbą, užsidirba po 5000 Lt per mėnesį ir iš jų 500 Lt moka už šią paslaugą; kiti visą gyvenimą nei mokosi, nei rimtai dirba, stovi 20 Lt eilėse ir keikia valdžią… Ir Jums teks pasirinkti. Aš jau pasirinkau.

Žydrūnas, Kovo 26 18:13  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Kitaip gi būtų… sumoki tuos 500lt, iš tavęs paima visa reikalinga informaciją, ir stovi eilėje už tave. Ir tau gerai, kad tuo laiku gali kažką naudingo nuveikt (kad ir uždirbt tuos pačius 500lt.) ir paslaugos tiekėjui gerai nes jam už tai moka, visi laimingi :D, o dabar stovi tuščiai gaunasi ir dar moki pinigus galų gale :)

mokytoja, Kovo 26 19:26  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nežinau, kur jūs tuos pasus darote?!.. Man reikėjo sūnui, tuo laiku jam buvo gal septyneri ar aštuoneri. Žinoma, į fotoateljė abu nuėjome. O paskui niekas nieko nenorėjo – dokumentus pridaviau aš pati, pasą atsiėmiau irgi. Eilės nebuvo, gal tik 1-2 žmogeliai. Jokių vaikų kankinimų. Dainavos pasų poskyris. Gal tvarka per tuos kelis metus pasikeitė?
Kainos skyrėsi priklausomai nuo to, kaip greit reikia paso – po kelių dienų ar po mėnesio.

Burgis, Kovo 26 19:35  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Mokytojai: čia Vilnius, Europos Sąjunga…

ieva, Kovo 26 20:59  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

burgiui:

ES valdininkai žiauresni

ieva, Kovo 26 21:00  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

burgiui:

ES valdininkai žiauresni, siulau nesitiket supratimo

grifas3000, Kovo 26 21:20  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Pritariu mokytojai. Nuėjau užpildžiau popierius , pridaviau, pasėmiau, eilė gal kokios poros žmonių :)
Rasai: ant pasų, teisių ir panašių dokumentų nuotraukos turi būti be akinių, nes akiniai užstoją veidą. O dėl popierių: problema yra tame, kad daugelis neskaito taisyklių ir pavyzdžių kaip pildyt vieną ar kitą blanką ir poto keikia tarnautojus, kad „praspyrė“.
Klausimas : o tai Šengeno erdvėj reikalingas pasas?

matematikos mokytoja, Kovo 26 22:09  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Mano ir vaikų apsilankymas PP buvo panašus į Rasos. Tik fotografijos su akiniais tiko. Dėl eilės, tai kaip pasiseka. Gali būti ir 2-3 žmonės, o gali tekti ir 2 valandas palaukti. Man teko antrasis atvejis, vaikai belaukdami vos nesusipešė. Ir tų eilių neįmanoma prognozuoti. Draugė surinko informaciją internete, pasirengė vizitui kaip XXI amžiaus pilietis, sumokėjo mokestį. Paaiškėjo, kad ta informacija pasenusi.

Tadas, Kovo 26 23:26  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Burgiui : 5000 lt per menesi? Uz 500 jums „speju“ iseitu kokie 2 neapmokami laisvadieniai. Jeigu dar ivertint tai, kad i diena sunkiai dirbt reikia po 12 val. … Vaiko tampymas? O kaip Italija? Teleportu?

Nemanau, kad imtumet uz tokia kaina. :) Na, nebent senstate jau… ;)

Beje, ar yra paslauga (gal ir kaina zinot?), kuri apsaugotu lektuve sedinti keleivi nuo mazu (kankinamu!!!) vaiku keliamos akustines tarshos?

Rasa, Kovo 27 08:37  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Grifui3000: skaitom tuos popierius :) Bet mūsų tarnautojai kartais gal paranojiški šiek tiek būna, kad nori kalnų bereikalingų popierių. Pav. tvarkiau dokumentus, kad sūnus 50lt. gautų. Buvo parašyta, kad reik vieno iš tėvų paso, vaiko gim. liudijimo ir sąskaitos nr., kur pervest pinigus. Nuėjus išaiškėjo, kad reik:
sūnaus asmens kortelės;
tėvo paso (kam, jei vis tiek, turi tą tėvą ar ne, pinigai vaikui iki 18 priklauso?);
ar nesu išsituokus;
kur deklaruotas vaiko tėvas;
šeimos sudėties pažymą jie patys seniūnijoj turėjo;
į vaiko sąskaitą pinigų neperveda, tik į tėvų;
sąskaitos nr. turi būti būtinai tam tikri skaičiai, nes kitaip teks atidaryti naują sąskaitą, be tų skaičių neperves…
Tai va :D Tik šį kartą jau buvau pasikrovus pilną popierių tašę, tai pakako tų dokumentų, likau greitai aptarnauta… :D

scania, Kovo 27 10:31  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Valstybės tarnautojas turi turėti kompiuterį. Ir interneto ryšį. Kad galėtų pats susirinkti visą reikalingą informaciją ir pažymas. Ir žmogui, laukiančiam paso reikėtų tik atsinešti nuotrauką.
O dabar biurokratai siurbia ne tik mūsų pinigus, bet ir kraują. Mušt parazitus!
:)
P.S. Lietuvos draudimas neturi kompiuterių, anei interneto. Atsiuntė man laišką su pasiūlymu drausti mašinėlę – 70lt brangiau,nei apdraudžiau nuėjęs pas draudėją. Draudikas pasakė, kad jei siūlytojai būtų pažiūrėję į kompą, būtų pasiūlę mažesnę kainą. Tai ko norėt iš valdiškų įmonių? :D

dainora, Kovo 27 13:46  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Tikrai nepatariu niekur skraidinti mažesnio nei 2 metų vaiko. Jo paties labui. O apie 2 mėnesių… išvis patyliu – kur jo tėvų protas?!!! Vaiko imuninė sistema dar labai jautri (per jautri), nekalbant apie nervus ir slėgio kitimą lėktuve.
Tadas irgi teisus – kas apsaugos kitų keleivių ramybę lėktuve?Neseniai skridau į Madridą, lėktuve buvo kokie 4 ar 5 vaikai 1-2 metų. Vienas gal pusmetinis. Lėktuvui kylant ir leidžiantis, jie taip klykė, kad kelionė ir mums buvo labai jau varginanti. Taip kad su visa pagarba jūsų Mildutei… Patarkite jos tėveliams nesvaigti su tokiomis kelionėmis. Nuoširdžiai! Tikrai suspės.

Burgis, Kovo 27 14:40  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Dainorai: pritariu, bet šiuolaikiniai tėvai tokie… Ir mes esame skridę su švedais, kurių vaikai tikrai visiems aplinkiniams nuotaiką gadino – kentėme. Kita vertus, sakoma, kad Italijoje daug gražių žmonių, nes jie jau kūdikystėje mato gražių vaizdų. Tegu ir Mildutė pamato. Gal skrydžio streso nepajus, nes dar labai maža, labiau reaguoja metų-dviejų vaikai.

Aurelija, Kovo 27 17:47  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nu aš gal ir senamadiška, bet mane kraupina mamos su visai dar mažiukais žirniukais lyg niekur nieko vaikštinėjančios Akropolyje. Ir tai visai ne dėl to, kad vaikučiai kam nors trukdo, ne tiesiog jie gali pasigauti visokių ligų ir šiaip. Čia kažkaip pas mus šeimoje, gal tiesiog tokia tradicija, vaikeliui ir mamai iki tol kol mažiukui nesueis bent jau 1 metukai – visiška ramybė ir šventa! Turėčiau daugiau laiko papasakočiau, kaip teko man nuo mamos kai su savo pupa pasivaikščiodamos užsukome į parduotuvę:)
Na o dėl paso manau viskas susitvarkys. Tikrai jį gausit :) čia gal tik pošventinis sindromas :)

Burgis, Kovo 27 20:45  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Oi, neskaudinkite širdies seneliui, dabar jau vis tiek skris…
O pasą kitą savaitę turėtų gauti. Gal ir nebus daug vargo – tik du vizitai…

dainora, Kovo 27 21:10  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nuo senovės buvo netinkama visur maskatuotis su iki metų vaiku. Tik čigonai tą darė. Nieko juokingo čia. Tie senovės papročiai gerai patikrinti. Rizikuoja jūsų vaikai tampydamiesi tą jūsų brangenybę, labai stipriai rizikuoja. Bet gal duokdie viskas bus gerai.
Tik kad 2 mėn. vaikas reaguotų į Italijos grožį, tai nejuokinkit! Daugiausiai reaguos į mamos nuotaikas ir nuovargį. Kad tik pienas neprapultų. (Jei yra).

matematikos mokytoja, Kovo 27 21:31  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Na va, jau ir tikri lietuviški komentarai.

math, Kovo 27 22:00  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Dainorele, gal tikrai nereiketu taip kategoriskai nuogastauti, tikiu, kad paciais geriausiais ketinimais vedina. Mano kukliu pastebejimu tikrai nevesciau kudikiu i pietu Afrikos salis, Bolivija, Kenija – epidemiju, maliariju gresme reali ir bauginanti, ir tik dziaugiesi sveika grizus. Tada tikrai dalintumeme labai konkrecius patarimus zmonem. Bet vakaru Europos salys yra labai civilizuotos ir demesingos. Gerai suplanuota bus pilna sauniu ispudziu:)

dainora, Kovo 27 23:42  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Tikekim, kad bus viskas labai gerai. Bet as nedrisciau, tik tiek. Per daug pavoju mazam vaikiukui tokioje kelioneje, per daug visokiu infekciju aplink. Gal esu mama pereksle.

Aurelija, Kovo 28 11:35  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Gerbiamas seneli :) o dėl Mildutės grožio tai jau tikrai :) tikriausiai jau dabar po langais gerbėjai serenadas dainuoja :) O jau kai parskris Mildutė iš Italijos, tai turėsit šautuvą pirkt jiems atbaidyt :) Palinkėkit jiems geros, gražios ir saugios kelionės :)

Burgis, Kovo 28 14:03  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Ačiū, Aurelija! Gerb. Dainorai: pavojai tyko visur – nebijokime!

Vytautas, Kovo 28 20:02  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Jo su tom infekcijom, tai taip uzdarykim vaikus i stiklainius iskaitinkim, kad neliktu bakterijų. arba i šiltmamius visus, kad gražiai augtų. Paskui ir serga tokie nuo visoko, alergijos ir kitos nesamonės. O Burgiui tai prašyčiau neskirstyyti zmonių i dvi kategorijas, vieni kur mokės ir dabar stropiai dirba, ir kiti kur nesimoke ir dabar stropiai nedirba, todėl tegul eilėj stovi. Tu kategorijų yra tikrai daugiau, daug daugiau nei jūs isivaizduojat…

meiju, Kovo 28 21:35  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Mazylei bus gerai visur, kur bus jos mamyte. Taigi negasdinkime :) Gal mamyte jau zino apie tai, bet del visko rekomenduoju tokias nuorodas, kad tiek mazyle, tiek mamyte galetu dziaugtis sauletaja Italija: http://www.geramama.lt, http://www.kenga.lt. Tikrai ne reklama, is asmenines patirties teigiu, kad tokie dalykai labai patogus. Net teko matyt, kaip mama su taip priristu mazyliu slidineja ;) Laimingos keliones!

Briedis, Kovo 28 22:32  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Jep jep žinioj, Milda tikrai graži mergaitė. Ir kad Burgio giminės matosi iš kart …

Pabandykim įžvelgti pozityvią stovėjimo eilėje pusę. Įsivaizduokim kad mažajai MIldai kokie devyneri ir Jūs taip pat važiuojate į Italiją. Tai vat nueinat ir stovėdamas eilėje senelis papasakoja gyvosios istorijos pamoką apie XX a antrąją pusę. kaip visur ir visada eilėje reikėdavo. Anūkė pavargsta mirtinai, bet stovi (juk į Italiją važiuojat) Tada sukeliamas anekdotas apie socializmą ir kapitalizmą ir pagaliau sulaukiat savo eilės. PO to Milda atsimena, kad norint važiuoti į Italiją reikia ir pačiai pavargti.
Ir kaip antras atvejis atrodo.Senelis dirba po 12 valandų, kad anūkams gink dieve nereiktų su jokiais sunkumais susidurti. Jie žino kad į Italiją galima bus nuvažiuoti be mažiausių pastangų, net senelis pasamdys fotografą ir „eilių stovėtoją“ už 500 lt. Turbūt net ne įdomu ten važiuoti kai stengtis nereikia…
Gal šiek tiek prifantazavau, bet devyni metai prabėga greitai…

Mokytoja V., Kovo 29 00:06  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Briedžiui. Kiek hipertrofuota, bet teisybės tikrai yra.

Burgis, Kovo 29 08:35  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Briedžiui: taip, gana logiška… Bet pasukime kitaip: ar manote, kad Jūsų gyvenimas (be eilių) lengvesnis už buvusį mano (su eilėmis)? Ar manote, kad Mildai gyvenime neužteks iššūkių (madingas žodis – challenges), streso ir vargo? O, aš bijau, kad bus net per daug! Tik kitokių… Tai ir pratinsiu prie to, kad iš ryto dirbi Lietuvoje, popiet – Paryžiuje, kad kalbėti teks penkiomis kalbomis, kad valdyti buities elektroniką reikės logiška minčių seka ir t.t.

Žydrūnas, Kovo 29 21:03  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Va va, šiais laikais ir taip labai sunku atsirinkti tai kas naudinga…O ir šiaip argi dabar reikėtų vargt norint kur nuvažiuot? kas ta Italija stebuklas koks? :) jaučiasi priespauda Briedi ;)

Briedis, Kovo 30 00:44  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Burgiui:Sunkoka atsakyti į klausimą kieno gyvenimas lengvesnis. Pirmiausia tai kad aš priklausau anot Stepių Vilko „prarastajai kartai“, kartai kuri yra tarp dviejų kartų. Dvylikos trylikos ar keturiolikos metų irgi ne sykį esu stovėjęs eilėje prie sviesto, cukraus ar kitų gėrybių.
Kita problema kuo tą gyvenimo lengvumą išmatuoti. Esu girdėjas per radiją kaip mano didžiai negerbiamas istorikas Liudas Truska lyg ir norėdamas įrodyti kad nieko gero toj prieškario Lietuvoj nebuvo, palygino kiek dabar gyventojui tenka elektros kilovatvalandžių, cukraus kilogramų i kitų objektyvių ekonominių rodiklių padarė atradimą, kad tuomet žmonės gyveno ženkliai blogiau nei dabar. Jei naudosim tą metodologiją akivaizdus pranašumas mano kartos pusėje.
Happy planet
nustatė kad laimingiausi žmonės gyvena Vanuatu saloje, dar labai laimingi Kuboje ir kitose Karibų šalyse. Pagal šį lyginimo būdą , tai vienareikšmiškai – Jūsų karta žymiai laimingesnė.
Čia šnekant apie kartą apsikritai. Jai apie save konkrečiai, tai mano ( turbūt kaip ir Jūsų)asmeninio gyvenimo patirtys smarkokai skiriasi nuo savos kartos tipinio atstovo, tik tas skirtumas kiek kitoniškas.
O Jūsų anūkų ir mūsų vaikų iššūkius suku nuspėti. Tą ką parašėt yra dabartis. Teko šiek tiek dirbti kartu su žmogum iš Portugalijos, namuose būna gal kelis mėnesius per metus už tat skrydžių padaro ar ne pusę šimto į visus pasaulio kampelius. Gyvenimas nepavydėtinas – organizmas išsekinti pastovaus „Jet lago“ , neturi namų, šeimos, draugų, nieko pastovaus ir nevirtualaus išskyrus darbą. Kažkoks postpramoninės revoliucijos liumpenproletariatas. Nelinkėčiau tokio likimo jūsų Mildutei.
Žydrūnui: kelionė į Italiją tik pretekstas atitinkantis kontekstą (vo kaip gudriai skamba). Norint galimą sukurt pasakaitę su tokiu pačiu moralu kokia kita tema pvz „Mildutės pirmas dviratis“

Burgis, Kovo 30 08:38  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Briedžiui: 100 balų! Neįtikėtinai tikslus Jūsų rašinys! Labai gera pamoka jauniesiems svečiams! Net ir tai atspėjote – ne pasas šios temos potekstė, o noras pasigirti mūsų aukseliu. Bet aš nė neslepiu…

Mokytoja V., Kovo 30 15:19  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Oi sunku bus Jūsų numylėtai Mildutei pateisinti senelio lūkesčius… (ajajaj…)Nebent paveldėtų ir talentus, ir -ypač- energiją…

anupriute, Kovo 30 18:40  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Nesunku, nesunku bus Mildutei. Juk genus puikius gavo iš abiejų pusių. O be to, reikia žinoti, kad anūkės į senelius būna panašios. Ir aplenkia dažnai juos visur.

Briedis, Kovo 31 22:48  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Tenka pripažinti, kad esu šiek tiek priblokštas ir sutrikęs nuo tokio vertinimo iš pačio Burgio. Dar labiau būčiau priblokštas prieš kokius trylika metų. Ai, dar prisiminiau vieną posakį į temą : „Gyvenu sunkiai, bet gerai“. Ar atsimenat ir jūs jį, Mokytojau?

Burgis, Balandžio 1 11:43  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Briedžiui: žinoma, dabar gyvenu dar sunkiau, todėl – dar geriau!

Spygle, Lapkričio 3 09:27  #
UN:F [1.7.4_987]
0 / 0

Akivaizdu, kad šios problemos nesupranta tie, kurie neturi vaikų :). Beja, didžiuotis savo vaikais ir anūkais yra nuostabu ir jei kažkam tai nepriimtina, neskaitykit :). O jei yra paklausa kažkokiam produktui, ne racionalu būtų tuo nepasinaudoti :), tik deja, gal tokia paslauga bus pradėta teikti tik po kokių 10m.

XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>